مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 اسفند 1398 ساعت 13:552020-03-05اقتصادي

 توسعه روستاها با ایجاد اشتغال میسر است


دهیار کهنوک کارواندر از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: توسعه روستاها با ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم و رونق دادن به اقتصاد میسر است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دهیار کهنوک کارواندر از توابع بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: توسعه روستاها با ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم و رونق دادن به اقتصاد میسر است.

نادر ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا افزود: در تجربه ای تازه برنامه ایجاد گلخانه در محیط روستای کهنوک کارواندر را در دستور کار داریم و با انتقال تجربیات به توسعه و عمران و آبادانی دیگر مناطق روستایی نیز کمک می کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: با ایجاد گلخانه در محیط روستاها که با حمایت های بخشدار، فرماندار و ادارات کشاورزی و غیره صورت می پذیرد به راحتی می شود برای ساکنان روستایی اشتغال ایجاد کرد و تولیدات روستایی نیز در محیط های بومی و محلی در اختیار خود مردم قرار می گیرد و درآمد ناشی از این اقدام نیز صرف کارهای خدماتی و عمرانی و توسعه ای روستا می شود.

دهیار کهنوک کارواندر اظهار داشت: در مبحث بوم گردی و گردشگری روستایی نیز در صورت برخورداری از حمایت های دولتی می توانیم برای ساکنان شغل ایجاد و برای آنها کسب درآمد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 توسعه روستاها با ایجاد اشتغال میسر است

 توسعه روستاها با ایجاد اشتغال میسر است